čtvrtek 21. února 2013

Dobrý tip: čistící pásky, které opravdu fungují

Dneska bych se s vámi ráda podělila o nový objev v péči o neposedné černé tečky a rozšířené póry. Díky tipu od hodné Klárky jsem tak objevila báječnou věc - Pore strips, které z vašich pórů dostanou neskutečný humus :) Zkoušela jsem různé značky podobných čistících proužků (od Nivei po Baleu), ale nikdy jsem se nedočkala uspokojivých výsledků. Tentokrát jsem se ale dočkala a proužky předčily má očekávání.


Návod je velice jednoduchý - pořádně namočíte obličej (vážně vodou nešetřete), sloupněte vrchní fólii z proužku, nalepte na nos a dobře přimáčkněte. Nechte na nose působit 15-20 minut a poté jemně odstraňte. Jelikož proužek na nose "uschne" a ztuhne, je lepší ho znovu namočit a pomalu a šetrně odstranit. A pak už se jen můžete kochat tím hnusem, co vám proužek vytáhne z pórů :)




Balení obsahuje 3 jednotlivě zabalené proužky, stojí 49 Kč a koupíte ho v Intersparu. Na facebooku několik slečen psalo, že se prodávají i v Tescu, ale to za sebe nemůžu ani potvrdit ani vyvrátit :) 



Proužky obsahují  výtažky z dřevěného uhlí, které absorbuje přebytečný maz, čistí černé tečky a snižuje viditelnost pórů. Trochu teda smrdí po uhlí, ale mě osobně ta vůně nijak extra nevadí a nevnímám jí. Když proužek jakoby uschne, tak se z pleti vážně ani nehne. Proužek jsem nechala působit 15 minut podle návodu a poté ho jemně odstranila. Mé pleti nijak neublížil, ale majitelkám s citlivou nebo suchou pletí bych proužky asi nedoporučila, protože by jí mohly zbytečně dráždit. Zajímavé budou spíš pro vás všechny, co také trpíte na mastnější a problematickou pleť a černé tečky vám znepříjemňují život :)

Ze všech náplastí, co jsem kdy vyzkoušela měly tyhle asi nejlepší výsledky a navíc i cena mi přijde přijatelná, takže pro mě to jsou tyto proužky jasným vítězem i mezi konkurencí. 

EDIT: z úcty k vám všem jsem nefotila náplast po použití, tak to snad pochopíte :)





Byla jsem trochu v šoku, když jsem proužek z nosu sloupla a viděla, co všechno z pórů vytáhnul. Na první pohled uvidíte, kde vám proužek vyčistil póry a hlavně ucítíte, jak je kůže na nose jemná a čistá. Samozřejmě vás nezbaví 100% černých teček, ale vytáhne i takové ty drobounké, které si při běžném čištění odstraníte jen obtížně. Já si tedy rozhodně koupím i další balení a budu je používat pravidelně. Co se účinků týče, nos zatím drží čistý a hladký a je to více jak týden od posledního použití. Ale to je samozřejmě asi dost individuální záležitost a nemůžu slíbit, že stejně účinný bude u všech, co proužky zkusí. Každopádně za mě za vyzkoušení stojí, v nejhorším nevyhodíte tolik peněz :)

Zkoušel je někdo z vás? Jaká je obecně vaše zkušenost s podobnými čistícími proužky? Přijdou vám užitečné nebo zbytečné? :)

52 komentářů:

  1. Nefungují mi a šíleně se mi po nich začal loupat nos...

    janescolours.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. super vec toto ;)

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. mě taky nefungují, vyzkoušela jsem dva a nevytáhlo mi to absolutně NIC, tak jsem třetí dala kamarádce, jestli něco nedělám špatně a u ní taky vůbec nic :/

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna včera jsem si ho dávala na nos. Už asi podruhé a jsem spokojená s výsledky. Předtím jsem měla tyto pásky na Balei a ty taky nebyly špatné. Akorát mi tyto strašně smrdí. Asi to uhlí v něm. Ale za ty výsledky to určitě stojí.

    http://umaleprincezny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Pro me jsou tyto prouzky nutnost. Vyskousela jsem snad vsechny, ktere jsou u nas dostupne. Nejvic mi vyhovovaly ty od Essence, ale pak je zrusili a nejakou dobu jsem byla nucena pouzivat Niveu. Na to kolik Nivea stoji nic nevytahnou. Pak jsem objevila u nas ve Schleckrovi znacku Victoria a od te doby kupuji jen tyto prouzky. Tyhle ze Sparu urco vyzkousim.

    OdpovědětVymazat
  6. Nezkoušela jsem....ale asi zkusím ;).

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem dávala u sebe na blogu taky jeden tip na super čistící pásky, které opravdu fungují ;) Bohužel se dají pořídít jen na netu, ale jsou vážně super...

    http://mysausageworld.blogspot.cz/2013/01/cistici-naplast-na-nos-tiande-bambusove.html

    OdpovědětVymazat
  8. ano, zkousela jsem, taky jsem je objevila nahodou. A miluju je, jen ten clanek jsem jeste nenapsala .-)

    OdpovědětVymazat
  9. Už k tobě na blog nesmím chodit, protože můj seznam must-have je čím dál tím delší :) Já těmhle čistícím proužkům obecně nevěřím, ale když říkáš, že tyhle fungují tak se po nich asi porozhlédnu.

    OdpovědětVymazat
  10. Tý joo tak to si musím pořídit :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky Reni, také jsem na ně narazila na blogu a jukla jsem schválně do Kladenského tesca a k mému velkému překvapení je měli. Takže jsem je vyzkoušela a jsou super... Za tu cenu úžasné, předtím jsem používala ty od Nivei a ty mi také vyhovovaly :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jana:to mě mrzí, já mám celkem odolný obličej a proužky mi nijak kůži nepodráždily :) jestli máš obecně citlivou pleť, asi bych se podobným věcem vyhla úplně :)

    Tereza: já je zkoušela taky s kamarádkou a obě jsme byly mile překvapené, co dokázaly vytáhnout :)

    Adelaide: mě Balea moc nepomohla upřímně, tohle mi toho vytáhne mnohem víc :)

    Martina B: ty od Essence jsem prošvihla asi úplně, ani nevím, že něco takového vyráběl :)

    Londie: to mě těší, ale doufám, že budeš taky tak spokojená a pomůžou ti :)

    Bara Neužilová: mě ty niveácké teda moc nepomohly a navíc za tu cenu. Tyhle mi přijdou mnohem lepší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já tyhle pásky používala dřív , ted mi to ale nedělá dobře , akorát se mí po nich hrozně vysousi nos..

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je úžasné, určitě zkusím!

    OdpovědětVymazat
  15. pásky používám, chystala jsem se na článek, což je teď asi zbytečné :) používáme s přítelem oba, fungují nám skvěle, jen přítel si minule sloupnul i dost kůže...

    OdpovědětVymazat
  16. Já je taky používám, už tak půl roku, a za mě jsou opravdu nejlepší. Sice je mi to na nose během působení trošku nepříjemné, ale dá se to v pohodě vydržet. Docela dobré jsou ale taky z Rossmann - Rival de Loop.

    OdpovědětVymazat
  17. Já se na ně právě chystám, až půjdu kolem Intersparu, tak je hned házím do košíku :). Zkoušela jsem od Nivea, byly fajn, jen jsou příliš drahé. A taky Essence, a ty byly úplně naprd.

    OdpovědětVymazat
  18. Tyhle ani jine prouzky jsem nikdy nezkousela, tak diky za tip urcite se po nich podivam:)

    OdpovědětVymazat
  19. Nezkoušela jsem. Ale za tu cenu je ráda vyzkouším! :) Děkuji za skvělý tip.

    OdpovědětVymazat
  20. Hmm zase si mě navnadila :o) Asi je zkusím :o)
    Já používám občas na pupínky náplasti Synegryn z Rossmanu a taky nejsou špatné a mají i tyhle pásky na nos, ale ty ozkoušené nemám. Já zkoušela někdy před 10 lety pásky od clean&clear a ty byly úplně na houby. Takže jsem na ně tak trochu zanevřela.

    petulane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. ja som tak dufala, ze tu bude fotka toho pasiku po pouziti:D

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji za tip :) Masky Montagne Jeunesse mám moc ráda a ani jsem netušila, že mají tyhle proužky :)

    http://rel-secret-garden.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Nechceš vyfotit ten pásek po použití? :D Docela by mě to zajímalo :)

    OdpovědětVymazat
  24. wow a to som si myslela, ze taketo veci sa uz nevyrabaju! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Zkusím dneska po práci zajet na národku do Tesca, chci je rozhodně vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  26. Taky jsem na tyhle slyšela jen samou chválu.. až budu někdy poblíž Intersparu a vzpomenu si (což je trošku problematické), zkusím. Mám sice citlivou pleť, ale ty černé tečky mě dost štvou. Veronika

    OdpovědětVymazat
  27. Já jsem si je koupila před pár dny, vytáhlo mi to ucpané póry, černé tečky na nose tolik nemám, jenže do večera byly ty špunty zpátky :D. Jsem ráda že jsem to zkusila ale pravidelně je používat nebudu :).

    OdpovědětVymazat
  28. Jinak mě docela mrzí že zatím u všech blogerek co jsem tuhle recenzi viděla, jsem neviděla fotku po použití, já vím že je to nechutný, ale myslim že by to uvítalo víc lidí :).

    OdpovědětVymazat
  29. Já už sem fakt chodit nebudu.... To není fér. Díky tvým tipům utrácím víc a víc za kosmetiku :-)
    Ale přesto díky :-) V Tescu je sice něměli, ani u Rossmanna, ale sehnala jsem je na amazon.co.uk - za 1,50GBP. Objednala jsem si tam toho rovnou víc i z masek a poštovné bylo jen 3GBP, takže super :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Meduňka-B: určitě jí udělej :) tebe zas sledují třeba jiné slečny, než mě, tak šiřme slávu těchto pásků mezi co nejvíc lidí :)

    Holky, záměrně jsem nechtěla fotit výsledek na náplasti, protože mi to přišlo fakt nechutné :)) Myslím, že tohle by nezveřejnila žádná blogerka z úcty ke svým čtenářkám :)

    OdpovědětVymazat
  31. Už jsem je někde na internetu viděla, ale nevím kde. Pokud si na ně vzpomenu, tak se po nich určitě podívám, ale nevím jestli by to bylo vhodné na citlivější pleť... no každopádně za zkoušku nic nedám:) uděláme si s přítelem "romantickou chvilku" při odstraňování pórů :D :D

    OdpovědětVymazat
  32. Wow, to zní jako velká zábava na zimní večer, vyzkoušim :)

    OdpovědětVymazat
  33. Zrovna jsem si řikala, že bych si nějaký měla pořídit, tak jsi mi kápla do noty :) Alespoň vím bezpečně, po čem sáhnout!

    OdpovědětVymazat
  34. Já ti pořád nevím, jestli do nějakých proužků jít. Od někoho čtu nadšené recenze, od jiných, že jim nevytáhly nic... Mám hodně výrazné tečky, velké póry, no, asi vyzkouším :-)

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Zrovna jsem si tento pásek sloupla z nosu a výsledek téměr nulový :( A to držel jako přibitý. Tak uvidím příště, ještě mám dva pokusy. Jinak jsem je kupovala v brněnském Tescu na Úzké.

    OdpovědětVymazat
  36. tak to jsem zvědavá, jestli na ně narazím tady někde u nás i já! dost by se mi totiž hodily :)

    OdpovědětVymazat
  37. Já si je dávám vždy ihned po dlouhé koupeli, když mám ty póry otevřené, pak to jde bezvadně

    OdpovědětVymazat
  38. Zrovna nedávno jsem něco takového sháněla a nestačila jsem se divit, že nikde nic. Anebo špatně hledám, to je taky klidně možné. Takže po tomhle se zaručeně podívám, snad už s úspěchem. :)

    OdpovědětVymazat
  39. žeby konečne pásiky,ktoré fungujú? :P
    Dúfam,že ich u nás niekde zoženiem,lebo čo som zatial skúšala,nebolo to boh vie čo :D

    Pozývam ťa na moju Kallos giweaway: http://lifelovezaza.blogspot.sk/2013/02/1giweaway.html

    OdpovědětVymazat
  40. Ja som také pásiky ešte nikde neskúšala, nviem vždy som si myslela, že vôbec nefungujú. Ale tueti (ak nájdem) si určite kúpim :)

    Inak ak máš rada telové oleje tu je tip na jeden vážne super: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/bio-makadamiovy-olej.html

    OdpovědětVymazat
  41. Bože, já už ty blogy nesmím číst, hned jak se dostanu do civilizace, letím pro ně :D

    OdpovědětVymazat
  42. Mně to taky nefunguje. Na nose mi to vytáhlo asi tak tři póry, jak jsem tak zkoumala použitou pásku.. Vzpomněla jsem si, že pásky Nivea mi před takovými 12 lety fungovaly daleko lépe, vytáhly prakticky všechno, co pod nimi bylo. Takže se po nich zase podívám a podle současné ceny se rozhodnu. Černý tečky mi pěkně pijou krev. Jo a ještě si asi skočím do Sephory, abych se poptala na ten extraktor nebo jak se to jmenuje. Tyčka na vymačkávání, kterou používají kosmetičky.

    OdpovědětVymazat
  43. Taky už jsem si je koupila, jen je nestihla ještě použít.... Tak se moc těším, jelikož je všichni chválí.

    OdpovědětVymazat
  44. z ebay jsem objednávala podobné pásky, fungují na stejném principu. určitě se ve Sparu kouknu po těchto!

    OdpovědětVymazat
  45. až pojedem do Intersparu určitě mrknu :))

    OdpovědětVymazat
  46. ak nieco taketo u nas zozeniem,urcite vyskusam :)dakujem za typ!

    OdpovědětVymazat
  47. Mě to z nosu taky tahá hnusy :) Fungují dobře. Už jsem jeden nalepila i na přítele a taky mu to krásně vyčistilo nos :)

    OdpovědětVymazat
  48. Uf, zní to divně, samozřejmě z pórů na nose :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)